Podglądują i motywują:)

16 października 2011

Hear the words of wisdom: Let it be...

Dziś karteczka imieninowo-urodzinowa:
pokochałam te obrazki 3D, dużo wycinania i klejenia, ale efekt niesamowity:)
Do karteczki wykorzystałam:
obrazek 3D firmy Rotterdam, ćwieki oraz tasiemkę firmy Heyda 
Skromny tył karteczki:)

********
Pozdrawiam serdecznie, a zainteresowanych zapraszam do lekturki:
http://www.sport.pl/zuzel/1,64951,10437881,Jedyna_taka_liga_w_Polsce__Zuzlowy_DNA.html

Mimo, iż mieszkam w Lesznie od 4 roku życia, poszłam na żużel pierwszy raz w wieku 17 lat... i tylko dlatego, że był tam chłopak, który mi się podobał:) Teraz ten chłopak jest moim mężem i wraz ze wspólnymi przyjaciółmi zaraził mnie miłością do tego sportu. Nasz synek już był na treningu, podpisywał się na plakacie dla Leigh Adamsa, nosi śpioszki Byczków i ogląda motorki w telewizji - uwielbia dźwięk ich silników - od razu patrzy i chętniej zasypia:) Tatuś nie może się doczekać kiedy będzie kupował skarbowi miniaturki żużlowców (w końcu będzie pretekst:) Mały jest skazany na bycie kibicem...

3 komentarze:

Ewa pisze...

Urocza kartka :)

Javorkowo Aga Jaw pisze...

Edziu jesli mozesz przyłącz sie prosze do mojej akcji
info u mnie na blogu
adres podam mailem
jesli tyklo masz wole ku temu
pozdrawiam

raeszka pisze...

Bardzo fajna karteczka :).

Jak masz ochotę to zapraszam do mnie na wymiankę ATC z dziurką :).