Podglądują i motywują:)

30 września 2011

Time goes by...

Czas leci jak doniczka z okna:)
Piękny ten wrzesień mieliśmy... więc parę fotek z moich wojaży:)
możecie wrzucić sobie na tapetę - ja tak zrobiłam:)
Lubię zdjęcia drogi - mają w sobie czar:)
Typowy widok nad leszczyńskim niebem:)
cel naszej godzinnej wyprawy - ławeczka na polanie:)
grzybów niestety nie było
a najgorsze, że wycieli moją ulubioną czeremchę i się nie najadłam
CZEREMCHA to zapomniany owoc, smakuje coś między wiśnią i jagodą, z uwagi na gorzkawy posmak idealny do win, bezpieczny.. tylko nie można pomylić z trującym dla ludzi przysmakiem sarenek:)
CZEREMCHA rośnie na drzewach, trujące owoce na krzewach!
I JEST ZDROWA I PYSZNA (a poza tym prawie nikt jej nie zbiera:P)

********
Z czym kojarzy mi się JESIEŃ?
z grzybami, mrówkami, wekami i suszonkami:
oto jedna z nich - pomysł i wykonanie własne:
czosnek dumnie wisi w kuchni
wykorzystałam resztki z bukietu... o tego:
na 9 latek razem... tak dużo i mało zarazem:))
ale i tak się pochwalę...

****
Nom i meczyk finałowy przy pełnych trybunach (ok 22 tys ludzi)

Fajna atmosfera i oprawa:)
Zobaczymy co będzie dalej...


3 komentarze:

Ewa pisze...

Piękne zdjęcia pokazałaś :)
Z okazji rocznicy - gratulacje i najlepsze życzenia :)

Edzia pisze...

Dziękuję:) co do zdjęć to nie jestem do końca zadowolona z ich jakości... jeszcze nie zapracowałam na aparat:P i wszystek cykam komórką... o lustrzance nawet nie marze:)

raeszka pisze...

Super zdjęcia. Też lubię fotografować drogi szczególnie w lesie :).

Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :).