Podglądują i motywują:)

10 września 2011

When hearts speak...

I następna ślubna karteczka:)
Długo nie chwaliłam się, bo do ślubu czekałam, a żeby była niespodzianka:)
Wykorzystałam elementy rub-in (białe kwiecie:), 3D (parka, koń i bukiety) i ćwieki (srebrne serducha).
Robiąc karteczkę myślałam o pannie młodej i weselu, na które tak się ucieszyłam...
Po tylu dniach z wrażeniem, że życie tam gdzieś za oknem się toczy i mi umyka...
wreszcie można się cieszyć, świętować... a przecież jest co i dla kogo:) 
Kolorystyka karteczki dość nietypowa, choć czerwień to przecież kolor miłości:)
Tu jeszcze koperta:
A życzonka ukryte w środku i prosto z serca, bo to piękne gdy ludzie się kochają:)

****
Czas na coroczne kalendarium żużlowe:)
PEWNIE MAŁO KOGO Z TU ZAGLĄDAJĄCYCH TO OBCHODZI, ALE CO TAM:)
w końcu to blog o moich zajawkach:)
W tym roku nie spisałam się ze względów... sami wiecie jakich:)
Dane mi jednak było pod koniec sezonu wziąć udział w żużlowej fieście
 (tak to siedziałam przed telewizorem, a to nie to samo),
 oto fotko-pamiątka:
Oprawa przygotowana przez Ultrasów Unii Leszno na play-off'y z Gorzowem.

Przed sezonem byłam przeciwna zmianom w regulaminie rozgrywek i wprowadzeniu młodzików na tory. Jednak zmieniłam zdanie. Niech się młokosy szkolą przy najlepszych... widowisko na tym nic nie traci... szkoda tylko, że tyle wywrotek i wypadków (w tym śmiertelny!) Dlatego apeluję do klubów o większą rozwagę w doborze młodzików do kadry... nie tylko umiejętności, ale i psychika są ważne... bo przykro patrzeć na zestresowanego nastolatka, który zapomina jak złożyć się do łuku. Trzeba też ich mocno temperować żeby mierzyli siły na zamiary... ale to wiadomo:)

Kolejny apel jest taki, aby sędzia decydował o stanie toru i dopuszczał go do jazdy przed zawodami. Wtedy unikniemy grania na zwłokę, kombinatorstwa, posądzeń o sprzedajnictwo, a kultura i dobry zwyczaj atutu gospodarzy zostanie w tym sporcie:) Taką mam nadzieję... bo chodzę na żużel od lat i przeraża mnie to co się teraz dzieje.

A jeśli i Wy wybieracie się na imprezy w plenerze, polecam sprawdzić pogodę na:


To najbardziej szczegółowa i wiarygodna prognoza jaką znam!!! Jeśli rano sprawdzacie pogodę na wieczór to mogą ewentualnie się pomylić o pół godzinki co do opadów (wyjaśnienie: podają dokładnie kiedy zacznie padać w danym rejonie).
***
Pozdrawiam cieplutko:)


3 komentarze:

dori-scrap pisze...

Jakos nie moge sie przekonac do zuzlu:) wole chyba formule :D

kartka ciekawa i z konikem w dodatku;) sama mnie czas goni, do pl jade w piatek na slub do bratanka, trza cos wymyslec, a pomyslów w glowie z miliard:)

sciaskam

dori-scrap pisze...

ps buzki dla malenska:)

Nana pisze...

No nie powiem, żeby kolor był nietypowy :) Już kilka razy widziałam w salonie czerwoną suknię ślubną :) Karteczka bardzo ładna i taka radosna. A co do żużla, to jakoś nie przypadł mi do gustu ten sport, jestem za to fanką MotoGP :) Uściski!