Podglądują i motywują:)

15 października 2010

Z okazji Dnia Edukacji Narodowej

Spóźnione, lecz szczere życzenia:

Życzę wszystkim Belfrom cierpliwości,
pociechy z podopiecznych, wykasowania kartowych,
mniej papierków, mniej stresów,
stałych podwyżek, zdrówka, pomyślności
 i życzliwości otoczenia:)
podpisano Belfer:)
karteczka by dzieciątko:)

*******
Wokół piękna jesień:
Pałacyk w Rogalinie (koło Mosiny)...

Labirynt -  ujęcie z góry...

Lech, Czech lub Rus...

wspomnień z wycieczki koniec:)

*******
A mi już tęskno za ciepłym wiatrem i zielenią na drzewach i krzewach,
stąd moja paznokcio wariacja:
Cieplusio pozdrawiam:)))

7 komentarzy:

Nitkowy Świat pisze...

odkąd naukę swą zakończyłam nie wiem kiedy nauczyciele święto swe mają. Kartka fajna. ;-)) też lubię zieleń na paznokciach ;-))

dori-scrap pisze...

Wszystkiego dobrego dla Pani nauczycielki:) kartka swietna! A mozna wiedzieć czego Edytka uczy?? Pytam z czystej ciekawości:) Moja połowka to też belfer, a zapomniałam mu życzenia złożyć!
pozdrawiam cieplutko

Edzia pisze...

Dorotko - anglistką jestem:) to już 5lat i jak z bicza strzelił... pozdrów kolegę po fachu:)
Oazo - nie dziwię się to takie stare przebrzmiałe "święto"

Edi pisze...

Dołączam się do życzeń.Piękne zdjęcia z wycieczki, kiedyś też muszę się tam wybrać jak będę u mamy w Poznaniu. A paznokcie bardzo ładne,zadbane.

Edzia pisze...

Ach dziękuję Edi ręde to wkońcu moje narzędzie pracy:) Nom i odwiedź to miejsce naprawde warto:)

dori-scrap pisze...

Edytko to mamy cos wspólnego ze sobą! ja też studiowałam anglistykę:) (ja tylko mam licencjat:( )
pozdrawiam cieplutko i dziękuję za pozdrowienia dla mojego belfra:)
Dorota

Edzia pisze...

Nie ma za co Dorotko:) a co do nauki to sama w sobie jest wartością no i nigdy tak naprawdę się jej nie kończy:))