Podglądują i motywują:)

11 października 2010

Czas na podsumowanie...

Czas na podsumowanie mojego Candy:)
Ponieważ zadanie wykonały 4 dziewczyny...
 wszystkie dostały cosik ode mnie... i tak:
przydasie poleciały do
taki scrap-segregatorek z niespodziankami otrzymała

reszta zdolniach dostała decou-obrazki z przydasiami...
niestety fotek nie mam więc tu wielka PROŚBA:
dziewczyny - pochwalcie się,
 to i ja do tego posta resztę foci dogram:)
****
A tak u mnie zastój twórczy... niby cosik skrobie, ale nie nadaje się do pokazania.
Skupiam się teraz na życiu zawodowym i prywatnym...
i moich innych zajawkach:

Nie oddam:) PS: Naprawdę ciężki:P
UNIA MISTRZ!!!

Ach będzie mi brakować ich dźwięku
 i zapachu palonej gumy:P
KONIEC SEZONU 2010

Do widzenia Adams... Leszno 10.10.2010.
Pierwszy łuk:)

7 komentarzy:

Ania pisze...

papa :) też byłam i na koniec to sie popłakałam:(

Nitkowy Świat pisze...

Też chętnie bym się wybrała na żużel, widzę, że w tym roku już się spóźniłam... ;-))

Edzia pisze...

Ach... a ja zamiast płakać zębami z zimna dzwoniłam:)
Oazo - nice joke:)))

Natolin pisze...

Edziu w końcu wrzuciłam prezent od Ciebie na swojego bloga, o tutaj:

http://natolinek.blogspot.com/2010/10/dostaam.html

Możesz oczywiście zdjęcia sobie wziąć :)))
buziaki!

Edzia pisze...

Dziękuję Natolinko - lepiej późno niż wcale... mi też zależy żeby się pochwalić tym co dla was wykombinowałam:)

raeszka pisze...

Przygotowałaś super niespodzianki :).
A to jeździsz czy tylko kibicujesz :).

Edzia pisze...

przeważnie kibicuję;) kobiet na tor nie wypuszczają:P