Podglądują i motywują:)

8 listopada 2009

Please - Mr Time - don't run so fast:)

Nom i zakręciłam, koraliki i sreberka nabiłam... i oto moja wariacja świąteczna: Pani Choineczka na Mrozie:))). Natchnęły mnie niesamowite prace mistrzyni gatunku, czyli Laboratorium flory - kto jeszcze tam nie był niech zaraz na link klika - rewelacja poprostu!!! Mam nadzieje, że moje skromne mochomazy was nie zrażą:): Ach nie wiem czy taka praca się nadaje ale zgłosiłam ją również do Challenge#31.


i bez światełka:


*************
Tak sobie myślę, czy nie iśc na łyżwy i sie za świąteczne wieńce nie zabrac
 - wkońcu w TV już są świąteczne reklamy;)buhaha

2 komentarze:

Dag-eSz pisze...

Nie mam Twojego potwierdzenia w komentarzu odnośnie zabawy mikołajkowej, że wiesz komu robisz i kto Tobie :/ mam nadzieję ze nie wycofałas sie z zabawy?
Pozdrawiam - Dagmara

Edzia pisze...

ależ skąd ten pomysł;)? potwierdzenie wysłane!