Podglądują i motywują:)

23 grudnia 2013

Wonder what the future owns...

Tryk... dzielę się z Wami kochani opłatkiem, niech przyszły rok będzie dla Was łaskawy, niech się Wam i waszym bliskim układa, a na dobry humor wypieki - taka moja rada i sprawdzony PRZEPIS NA KRUCHE CIASTECZKA - PROSTY - a ciasteczka z słodziutkie i z posmakiem maślanym:

Potrzebujemy:
1 kg maki (ja dałam niecały)
500 gram masla
250 gram cukru
4 jajka
1 proszek do pieczenia 
2 łyżki gęstej śmietany (aby zniwelować posmak proszku do pieczenia)
1 paczka cukru waniliowego
elementy do dekoracji

Do dzieła:

Miękkie masło miksujemy z cukrem , następnie dodajemy cale jajka,i dalej miksujemy. Mąkę wsypujemy razem z proszkiem do oddzielnej miski, następnie dodajemy zmiksowana masę i wszystko dokładnie zagniatamy.Ciasto rozwalkowujem (nie za cienko )i wykrawamy foremkami wybrane wzory. Ciasteczka pieczemy w 170°C od 10 do 15 minut - wystarczy, że się zarumienią. Dekorujemy według gustu (ja kupiłam polewy czekoladowe, lukry i posypki gotowce:)
SMACZNEGO:)

2 komentarze:

Black Cat pisze...

Bożonarodzeniowa Magia trwa...:-)))udanego świątecznego wypoczynku!!!
Wszystkiego dobrego!!!

Black Cat pisze...

Szczęścia , miłości, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
cieplutko pozdrawiam