Podglądują i motywują:)

13 sierpnia 2010

I'm there:)

Przyłączyłam się dzisiaj do Skrapujących Polek:) Stąd ten bannerek po lewej stronie. Jak patrze na wyzwania to już mi się podoba, są też pomoce teoretycze i praktyczne, wywiady, wymianki, zabawy, nom i przede wszystkim Wy Drogie Scraperki:) Kto jeszcze się nie zapisał - zapraszam:)

*****
Postaram się szybko wdrożyc w nową witrynkę i w miarę możliwości czasowych przystąpic do dyskusji i zabaw:) Do zobaczonka tu i tam:)
Edzia
********
Dziś 13stego w piątek, a ja sobie myśle co to by było jakby 13stego wogóle nie było? Otórz zabrakło by wokół mnie wielu bliskich osób: męża, psiaczka, kuzynów... kogoś pominęłam?
Nom... JA LUBIĘ 13STEGO:)

2 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Fanie:)To do zobaczenia tu i tam:))

Edzia pisze...

:) dokładnie