Podglądują i motywują:)

1 lutego 2010

Pochwale się - a co tam;)

Kasia zorganizowała w pocie czoła wymiankę noworoczną
i właśnie dla mnie wykonała te przesłodkie cuda!!! Tylko zobaczcie!!!:

i jeszcze więcej fioletu dla mnie:):

i ogrom słodyczy, którą zostałam oblana:


Kasiu jesteś przekochana - wszystek wykonane z myślą o mnie!!!
Naprawde się wzruszyłam. Opóźnienia? - jakie opóźnienia;))))

********************

A ja obdarowałam skromnie cysiorka:




**************************
Właśnie usłyszałam w wiadomościach ogólnokrajowych, że grozi nam w Lesznie powódź!?!
Dla niewtajemniczonych - tu rzek nie uświadczycie:)
A na koniec zagadka - co "zdjęciołamacz" próbował ładnie sfotografować? I dlaczego?


3 komentarze:

raeszka pisze...

super prezenciki, może to zdjęcie księżyca w pełni :), ale to by było chyba zbyt oczywiste hihi

Edzia pisze...

tak Agniesiu:) to księżyc! hmm nie myślałam, że to takie oczywiste bo robiłam max przybliżenie przy jażeniówce przez okno średniej klasy komórką i pierwsza myśl - nie wyszło:( a starałam się bardzo - bo to była najjaśniejsza pełnia w tym roku!!!

Kasia pisze...

Dziękuję Edytko! Cieszę się, że się cieszysz. ;D

Haa! Też myślałam, że to księżyc. Ta zagadka była zbyt prosta. Poprosimy o jakieś trudniejsze wyzwanie! ;))

Ściskam cieplutko.