Podglądują i motywują:)

5 listopada 2009

Heart is the strongest... muscle:)

Serduszkowe kartki z Art-Piaskownicy tak mi się spodobała, że postanowiłam wydubać podobną:) Oczywiście w moim ukochanym fiolecie i srebrze... nom i co najważniejsze ze specjalną dedykacją dla kochanej wish-masterki! Pamiętasz za co trzymam kciuki? Karteczka czeka do naszego spotkania:) No to focie na zachętę;)))):



***********
Takto projektuję właśnie "Suzy" - przyszłą bohaterkę moich kartek. Przeglądając swojego bloga zauważyłam, że moje prace to - albo pastelowe i przesłodkie, albo kontrastowe i odważne. Tak więc Suzy ma być hardcore'owym słodziakiem (taką słodką łobuziarą:). Zobaczymy ja mi to wyjdzie...

2 komentarze:

Renata pisze...

Wyszła pieknie .Pozdrawiam

Oliwiaen pisze...

Oryginalne kolory, i jak pieczołowicie pomarszczona wstążeczka :-) Dziękuję za udział w zabawie :-)