Podglądują i motywują:)

14 października 2009

a little bit of sunshine in my kitchen:)

Dziś w roli głównej przepis Nigelli Lawson...

Bardzo łatwe w przygotowaniu. Miałam tylko problem z mielonymi migdałami, więc kupiłam migdały w płatkach w Kauflandzie i zmiksowałam:) Jak zwykle trochę pozmieniałam przepis - 3 środki mandarynek i jedna cała ze skórką dla kolorytu i smaku wystarczy :) Wyszła cudnie pachnąca papeczka:
 
Gdy włożyłam ją do nagrzanego piekarnika 45minut wystarczyło... pychotka, a cały dom wspaniale pachnie... na przekór zimowej aurze:)
******************
Dzisiaj nasze święto, więc w tym szczególnym dniu życzę wszystkim nauczycielom zdrówka,
 pogody ducha, cierpliwości i życzliwości... bo jak to Magulek stwierdził:
 my grono pedagogiczne musimy się wspierać:)

1 komentarz:

xxl pisze...

znowu sie nie załapałem:/ (przywiez kawalek do pozn. ;)