Podglądują i motywują:)

16 grudnia 2012

Christmas is coming...

To już prawdziwy szał... zakupy, sprzątanie, ichcenie i... na szczęście coś dla mnie - ZDOBIENIE:)
Pomysł autorski - awieszka na drzwi, ale wylądowała w kuchni na oknie:
Na podkładce z IKEI przeplotłam łańcuch choinkowy na kształt choinki, przywiązałam złote dzwoneczki wstążkami na prezenty, dokleiłam parę drewnianych gwiazdeczek i włola:)
A w przerwie zapraszam na rozgrzewającą herbatkę:
 
Na dwie filiżanki potrzebujemy:
jedno ziarnko pieprzu
2 goździki
plaster pomarańczy
2 łyżeczki miodu
i herbatę zwykłą czarną
 
1. gotujemy wodę z pieprzem i goździkami
2. zaparzamy nią herbatę
3, dodajemy miód i wrzucamy pomarańczę
mniami:)

 
 
 

2 komentarze:

Nitkowy Świat pisze...

świetny pomysł ;-)) jestem herbaciara więc przepis sprawdzę ;-))

Karolcia pisze...

Super!! Zapraszam do mnie na candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/12/sodkie-candy.html